[Coord] Handmade + Bodyline

by - 11:49


Boas festas para quem as celebra! Eu não sou muito de datas, mas aproveitei o clima festivo e as ruas vazias para dar uma voltinha em BH.

Para quem acompanhou minha choradeira nos Stories do Instagram, estou usando o vestido que vinha postando progresso! É um A-Line com zíper e amarras laterais para a cintura, todo de algodão. Depois de pronto percebi que teria sido melhor tê-lo feito de algum tecido sintético, mas agora já foi. Haha

Happy holidays for those who celebrate it! I'm not really into Christmas, but I took this opportunity to walk a bit around the city.  

For those who had been following my saga on Instagram, this is the final result of that dress I've been sewing these past days! It's an A-line with back zipper and lateral waist-ties. I made it on 100% cotton, but soon after finishing it I noticed that it would have been better to make it on poly instead... anyway, no going back now.


Minha ideia para esse vestido era reproduzir uma peça de anúncio da Victorian Maiden que eu acho linda demais, mas fui transformando no meio do caminho e, no final, virou algo bem diferente!

Enfim, o Caio tirou fotos maravilhosas, e foi difícil demais escolher minhas favoritas para postar aqui :( Mas eu espero que goste! Eu, particularmente, gostei demais!

My initial idea for this dress was to reproduce an old dress from VM that I've been admiring for ages! It ended up completely different from it, but I still liked the dress in the end, haha. 

Anyway, the pics Caio took were all gorgeous! I had a hard time choosing my favourite to post here, but I hope you'll enjoy them s2





 
Abaixo, o Rundown:
And now, the Rundown:
Rundown:
Blouse: Fanzy Fantasy [[Review]]
JSK e acessório: Handmade
Colares e anéis: Vow City [[Review]]
Bolsa e meia: MuFish
Sapato: Bodyline [[Review]]
Bônus: "ow, chega cás anágua aew"


You May Also Like

1 comentários

Não deixe de comentar!